O týmu Albisoft

Historie

V roce 1997 spatřila světlo světa první počítačová hra, v jejímž intru se objevilo slovo Albisoft. Hra se jmenovala Bomby, byla naprogramovaná v Turbo Pascalu a jako minimální hardwarovou konfiguraci si nárokovala počítač 386 SX se 4 MB operační paměti.

Prvním naším velkým projektem byla tahová strategie Alien Invasion z roku 1999. V roce 2000 následovaly hry Buřtík, South Park: The Real Armageddon, 7th Heaven, South Park: Kick the Baby a Albisoft Pong 2000, o rok později Nukleární Karel a Erix. V roce 2004 vyšla 3D akce Řež, výsledek dvouleté práce na vlastním 3D engine. Hra získala velkou popularitu a našla si cestu ke statisícům hráčů. Poté se Albisoft z freewarové scény stáhl a nabízí zakázkovou tvorbu software. Budoucnost je ale otevřená, je možné, že ve vývoji volně šiřitelných počítačových her budeme v budoucnu pokračovat.

Na našich projektech pracovali:

obrázek ze hry Řež Pavel Kopecký
(Albi)

Program: Alien Invasion, Buřtík, South Park: Armageddon, 7th Heaven, South Park: Kick the Baby, Albisoft Pong 2000, Nukleární Karel, Erix, Řež

Level design: Alien Invasion, 7th Heaven, South Park: Kick the Baby, Řež

Grafika: Alien Invasion, South Park: Armageddon, 7th Heaven, South Park: Kick the Baby, Albisoft Pong 2000, Erix, Řež

Zvuky: Alien Invasion, South Park: Kick the Baby, Řež

Hudba: Erix

obrázek ze hry Řež Václav Krbůšek
(dalailama.exe)

2D grafika a artworky: Řež

Zvuky: Řež

obrázek ze hry Řež Tomáš Dřínovský
(tom.drin)

3D grafika a modely: Řež

obrázek ze hry Nukleární Karel Petr Sosvor
(Párek)

Grafika: Buřtík, Nukleární Karel

Scénář: Buřtík, Nukleární Karel

obrázek ze zrušené hry Juřek: Krutý los Daniel Dolenský
(Triffid)

Best Beta Boy: Nukleární Karel, Erix, Řež

Grafika: Juřek: Krutý los (zrušený projekt)