Zakládám startup na vývoj mobilní appky pro výuku jazyků pro děti ve stylu Duolingo.
Jednu takovou aplikaci už jsem sám vytvořil a vydal. Jmenuje se Lišák Fox. I přes minimální marketing je docela úspěšná. Potenciál pro růst je obrovský. Chce to ale lepší grafiku, odbornou kvalitu a marketing.
Úspěch aplikace stojí na 4 základních pilířích a pro každý pilíř potřebuji najít jednoho nadšence do týmu:
Grafik
Návrh vizuálu, grafika aplikace a všech materiálů
Lektor AJ
Obsah, odborná úroveň, strategie výuky.
Markeťák
Cílová skupina, marketing, propagace
Vývojář
To budu já.
Aplikace bude vycházet z principů známých z Duolingo: denní série, žebříčky, herní peníze, sociální prvky apod., ale bude v češtině a přizpůsobená pro děti 6-12 let. Je možná i spolupráce se školami. Alternativně lze cílit i na seniory nebo na všechny věkové kategorie obecně. Počítám s lokalizací do slovenštiny a polštiny, čímž lze vstoupit na trh s celkem >54 miliony obyvatel. Prvním podporovaným jazykem bude angličtina, ale počítám s přidáním dalších jazyků v budoucnu.
Osobní setkání
Na začátku se sejdeme osobně (hledám lidi z Prahy a okolí) a vymyslíme koncept a strategii.
Můžeme jen rozšířit a vyladit k dokonalosti stávající aplikaci, nebo se vydáme úplně novým směrem – vše je otevřené.
Všichni jsme si rovni
Vše je na dohodě.
Každý z nás má stejnou váhu.
Úspěch projektu stojí na 4 pilířích, každý má zodpovědnost za jeden z těchto pilířů.
Společný podnik
Investicí je náš čas vložený do vývoje.
Každý věnuje cca 5-10 hodin týdně práci na tomto projektu.
Rovným dílem se podílíme na vzniku, po vydání se také budeme rovným dílem podílet na zisku.
Nemáme a nepotřebujeme investora.
Release za 1 rok
Do jednoho roku vydáme MVP, tedy produkt v minimálním možném rozsahu, se kterým bude možné jít na trh.
Příjmy z tohoto produktu pak budou financovat další rozvoj.
Jsem Pavel Kopecký nebo taky Albi, Kop či Pepson. Těší mě. Už asi od 8 let jsem se zamiloval do programování a zejména do tvorby počítačových her. Na střední škole jsem založil vývojové studio Albisoft a s různými spoluautory vydal asi 10 freewarových her, mimo jiné i úspěšnou 3D střílečku Řež s vlastním 3D enginem naprogramovaným úplně od nuly.
Kromě toho jsem založil a několik let provozoval jeden hudební portál a deset let hrál na bicí v punkrockové kapele Deliwery.